A Győrszemerei Polgármesteri Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) tájékoztatja ügyfeleit, hogy az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 7. § (1) bekezdése a) pontja alapján
2023.12.27-től 2023.12.29-ig igazgatási szünetet tart.
Az igazgatási szünet időtartama az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 3. § (2) bekezdésben rögzítettek szerint nem számít bele az ügyintézési határidőbe. Többek között nem számít bele
- a Hivatal előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe,
- más szerv előtt folyó olyan eljárás ügyintézési határidejébe, amelyben a kormányzati igazgatási szerv ügyfélként vesz részt, illetve kormányzati igazgatási szervvel szemben indult, vagy kormányzati igazgatási szerv igazgatási szünet alatti megkeresésével jár, ideértve a büntetőeljárásról szóló 2017. évi XC. törvény által szabályozott határidőket is,
- a közigazgatási per indítására szolgáló határidőbe, valamint
- a közérdekű adat megismerésére irányuló igények, a panaszok és közérdekű bejelentések ügyintézésének határidejébe.
Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatalnál a személyes ügyfélfogadás és a telefonos ügyfélszolgálat szünetel.
Halaszthatatlan ügyekben (különösen ide értve a haláleset anyakönyvezését, stb.) az alábbi telefonszám hívható: +36-30-268-7705 (dr. Szalay Péter jegyző)
A Hivatal hivatali tárhelyére, valamint postacímére érkező küldemények az igazgatási szünet időtartama alatt nem kerülnek átvételre, a beadványok személyesen nem nyújthatók be.
A fentiekkel kapcsolatosan a Hivatal kéri az ügyfelek szíves megértését és együttműködését.